2013. január 7., hétfő

Mezei Dániel

Feldobta a napomat ez a hír, az tuti. Szerintem minden kedves magyar F1 rajongó örömkönnyeket hullajt, és örömtáncot jár.

Szujó Zoltán Facebookon közölte rajongóival az örömhírt.

"Örömmel jelentem, hogy 11 év riporterkedés után sikerült új kihívást találnom a Forma-1 és a televíziózás közös, fantasztikus világában. Wéber Gabival kommentálhatom a világbajnoki futamokat. Igyekszem megszolgálni a bizalmat."

Mezei Dániellel együtt Petrovics- Mérei Andrea és Szabó Robi is távozik az MTVA 1 stúdiójából. Személy szerint én örülök ezeknek.
Mezei Dánielt azért nem szerettem, mert... ezt nem kell magyarázni. Minden kedves magyar F1-néző tudja, hogy ő egy nagyon-nagyon rossz kommentátor. Ezzel még nem is lenne baj, ha nem keverné össze Massa-t Alonso-val, vagy nem titulálná Webber-t 2x VB-nek....
Petrovics- Mérei Andrea... Szerintem a nőknek ugyanannyi közük van a F1-hez mint a férfiaknak. Ámde, Andrea valamit nagyon elrontott, mert én (egy lány blogger, akinek semmi szakmai tudása sincs a F1-hez) jobban kezeltem volna a helyzetet. Ezt tényleg nem beképzeltségből mondom, de igaz.
Szabó Robival tényleg nem volt semmi bajom. Neki nem nagyon örülök, hogy elmegy, de hát mit lehet tenni?

1 megjegyzés:

  1. Nem nagyon kedveltem az F1et idáig és erre rásegített Mezei is. Örülök, hogy Szujó Zoltán csatlakozik a kommentátor kollégához Gáborhoz. Valószínű , hogy ez után több F1 et fogok nézni mert megérdemli a sport. Tetszenek a bejegyzéseid így tovább!:)
    xxx

    VálaszTörlés